Zamówienia telefoniczne: +48 730-506-800
Polski Producent Oświetlenia
Koszyk

Twój koszyk jest pusty

polski

Zwroty i reklamacje

Zwroty i Reklamacje

Dbamy o zadowolenie naszych klientów, dlatego oferujemy prosty i przejrzysty proces zwrotów i reklamacji. Jeśli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań lub jest wadliwy, możesz go zwrócić lub złożyć reklamację w wygodny sposób. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje, jak to zrobić, aby cały proces przebiegł sprawnie i bezproblemowo.

Twoje zadowolenie jest dla nas priorytetem!

 

Zwroty towarów


Jeśli jesteś konsumentem lub tzw. przedsiębiorcą uprzywilejowanym, możesz odstąpić od
umowy sprzedaży internetowej, bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty otrzymania
produktu (otrzymania przesyłki).
Do zachowania tego terminu wystarczy, że napiszesz do nas:

- mailowo na adres: sklep@lenaabazury-lampy.pl

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może być złożone według wzoru dostępnego tutaj.

Bezwłocznie potwierdzimy Ci otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Wówczas wyślij do nas zwracany towar na adres:

Lena Abazury-Lampy, 43-502 Czechowice-Dziedzice, ul. Wysockiego 10A

Po otrzymaniu towaru niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, zwrócimy Ci środki
pieniężne.
Pamiętaj, że w przypadku niektórych towarów (np. szybko psujących się), prawo zwrotu nie
przysługuje.
W przypadku treści cyfrowych, jeśli wyraziłeś zgodę, a my dostarczyliśmy Ci produkt cyfrowy
niezwłocznie (przed upływem 14 dni) – produkt nie może być zwrócony.
Więcej szczegółów o procedurze zwrotów przeczytasz w naszym Regulaminie

 

Reklamacje


W przypadku towarów zakupionych od dnia 01.01.2023 r. wobec konsumentów i tzw.
przedsiębiorców uprzywilejowanych odpowiadamy za brak zgodności towaru z umową
istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu 2 lat od tej chwili zgodnie z
przepisami ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. Wobec pozostałych
przedsiębiorców ponosimy odpowiedzialność zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego.
W przypadku towarów zakupionych do dnia 31.12.2022 r. odpowiadamy z tytułu rękojmi za
wadę towaru, jeśli wada zostanie stwierdzona przed upływem 2 lat od dnia wydania towaru
zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego.

 
Jeżeli uważasz, że zakupiony przez Ciebie towar jest niezgodny z umową / wadliwy, możesz
złożyć reklamację.
Aby złożyć reklamację:
1.
Napisz do nas:
mailowo na adres: sklep@lenaabazury-lampy.pl
 
W treści reklamacji wskaż, jakiego produktu ona dotyczy oraz opisz problem.
Powinieneś również wskazać, jakiego sposobu załatwienia reklamacji oczekujesz
(wymiana towaru, naprawa towaru, zwrot pieniędzy, obniżenie ceny itp.).

2.
Wyślij do nas paczkę z reklamowanym towarem.
Prosimy o niewysyłanie do nas przesyłek z opcją "za pobraniem".
Reklamacje rozpatrywane są nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania
reklamowanego produktu.
Więcej szczegółów o procedurze reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.
 
 
Zwrot produktów - Formularz

Zasady zwracania zakupów


Jeśli zamówiony produkt okazał się nietrafiony, możesz go w łatwy sposób zwrócić.

Wystarczy, że skorzystasz z naszej strony zwrotu zakupów,dostępnej pod adresem

https://furgonetka.pl/zwroty/e3e04cfc-6008-48df-9c97-0f5e8cca7039

 

 

Prawo odstąpienia od umowy


Masz prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny. Pamiętaj jednak, że towar nie może posiadać śladów użytkowania. Aby skorzystać
z prawa odstąpienia od umowy, poinformuj nas o swojej decyzji w terminie 14 dni od dnia, w którym Ty lub osoba trzecia, inna niż przewoźnik
i wskazana przez Ciebie fizycznie otrzymałeś/otrzymała zakupiony towar. Za jednoznaczne oświadczenie uznajemy zarejestrowanie zwrotu
na naszej stronie zwrotu zakupów (i taką formę rekomendujemy). Jeśli wolisz, możesz przesłać oświadczenie o odstąpieniu pocztą
elektroniczną na adres sklep@lenaabazury-lampy.pl lub tradycyjną na adres:


Lena Abażury-Lampy
Piotra Wysockiego 10A
43-502 Czechowice-Dziedzice

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Kupującemu w wypadkach określonych szczegółowo w art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r.
o prawach konsumenta.

 

Zwrot pieniędzy


W przypadku odstąpienia od umowy, zwrócimy Ci kwotę zapłaconą za towar oraz koszt dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów,
wynikających z wybranego sposobu dostarczenia innego, niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany w naszym sklepie), w terminie
7 dni, a w każdym przypadku nie później, niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
Zastrzegamy sobie możliwość wstrzymania się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania zwracanych towarów lub dostarczenia dowodu ich
odesłania.
Jeśli wybierzesz zwrot za pośrednictwem naszej strony do zwrotu zakupów, dowodem potwierdzającym odesłanie zwracanych towarów będzie
status przesyłki zwrotnej, który otrzymamy automatycznie po zgłoszeniu zwrotu.
Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jak w pierwotnej transakcji, chyba że wyrazisz zgodę na inne
rozwiązanie.
Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanych produktów będące wynikiem korzystania z nich w sposób
wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktów. Zastrzegamy sobie prawo do dochodzenia
względem Konsumenta z tego tytułu odszkodowania, w zakresie w jakim zezwalają na to obowiązujące przepisy prawa.

 

Zwrot towaru
Zwracane przedmioty należy odesłać lub przekazać do naszego sklepu niezwłocznie, a w każdym razie nie później, niż 14 dni od dnia, w którym
poinformowałeś nas o odstąpieniu od umowy. Termin uznajemy za zachowany, jeżeli rzecz zostanie odesłana przed upływem terminu 14 dni.
Koszt odesłania towaru do naszego sklepu ponosi osoba zwracająca.
Zwracane przedmioty należy odesłać na adres:


Lena Abażury-Lampy
Piotra Wysockiego 10A
43-502 Czechowice-Dziedzice